اقتصادی 30 آبان 1400 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
قاچاق مواد مخدر

آمازون در هند قاچاقچی مواد از آب درآمد

پلیس هند اعلام کرد که مقامات شرکت آمازون آمریکا را به خاطر قاچاق مواد مخدر و توزیع آن در هند تحت پیگرد قرارداده است.

آمازون در هند قاچاقچی مواد از آب درآمد

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، پلیس هند اعلام کرد که مدیران شرکت بزرگ فروش اینترنتی آمازون آمریکا را به خاطر قاچاق مواد مخدر تحت پیگرد قرار داده است.

پلیس هند گفته که در منطقه «مادهیا پرادش» 2 نفر را با 20 کیلو ماری جوآنا دستگیر کرده و متوجه شده که آنها از بستر سایت آمازون برای نقل و انتقال و همچنین فروش این مواد استفاده کرده اند.

نکته جالب آنکه این قاچاقچیان مواد مخدر خود را به اسم برگ استویا که یک خنک کننده طبیعی به شمار می رود در سایت آمازون معرفی و به مشتریان ارسال کرده اند.

پلیس هند گفته که مدیران ارشد آمازون در هند باید در این زمینه پاسخگو بوده و به سوالات پلیس پاسخ دهند. البته پلیس نگفته که چند نفر از مدیران آمازون را تحت پیگرد قرار داده است.

نکته حائز اهمیت آنکه پلیس می گوید ارزیابی ها نشان می دهد تا کنون حدود هزار کیلوگرم ماریجوانا به ارزش 148 هزار دلار از طریق سایت آمازون در هند توزیع شده است.

نویسنده
محمود زمانی
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *