اخبار استان ها 21 بهمن 1400 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
نوری

فعالیت مدارس در ایام کرونا طبق دستورالعمل ستاد کرونا است

به گزارش یوسف نوری پیش از ظهر پنجشنبه و در آئین افتتاح دو مدرسه در پیشوا طی سخنانی گفت: همه ما برای دانش آموزان و پیشرفت کشور کار می‌کنیم، سرمایه‌ای در اختیار ما قرار گرفته باید ارزش افزوده به دست آید.

وی جایگاه معلم را ذخیره‌ای بی بدیل دانست و گفت: معلمان دغدغه‌های زیادی دارند، باید به عنوان وظیفه این را مشکلات را برطرف کنیم.

وزیر آموزش و پرورش افزود: این از برکات نظام است، که دانشجوی فرهنگی چهار سال کار نمی‌کند، حقوق نمی‌گیرد و جزو سنواتش حساب می‌شود، دانشجویان فرهنگی بسیار عزیز هستند و کارهای جهادی زیادی انجام دادند، در برخی از استان‌ها حضور پیدا کرده و در مدارس هر کدام کلاس‌ها را اداره کردند در معلمانی که ۲۰ به بالا چهار ساعت تقلیل ساعت خود را نذر کرده و سر کلاس حاضر می‌شوند.

نوری ضمن تقدیر از خیرین مدرسه ساز گفت: ما می‌بایست، مشکلات را در حوزه کمبود نیرو رفع کنیم.

وی با بیان اینکه زمین و مطالعات برای اردوگاه دانش آموزی دیده شده است، گفت: در خصوص مدارس و نحوه فعالیت در ایام کرونا هر تصمیمی ستاد ملی مقابله با کرونا بگیرد و اعلام کند، همان را انجام می‌دهیم،.

وزیر آموزش و پرورش سود واقعی صندوق ذخیره فرهنگیان را هشت درصد دانست و گفت: این در حالی است، که سود را ۱۵ درصد اعلام می‌کنند، باید این را به سود واقعی برسانیم که مورد انتظار است، با این ساختار نمی‌تواند بیشتر از این سود داشته باشد.

نوری گفت: باید برخی از شرکت‌های ورشکسته منحل شود و شرکت‌های در صف وارد بورس شود و طرح‌هایی که توجیه اقتصادی دارد، اجرایی شود تا سود صاحبان سهام بیشتر از حداقل ۲۵ درصد باشد و فعالیت را از بخش‌های کسب و کارهای قدیمی به سمت کسب و کار جدید سوق دهیم.

نویسنده
محمود زمانی
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *