آذربایجان غربی 21 بهمن 1400 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
با وجود بارش شدید برف؛

تمامی محورهای اصلی آذربایجان غربی باز و تردد در جریان است

ارومیه - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای از باز بودن تمام راههای اصلی استان و برقرار بودن تردد کامل در آن ها خبر داد.

ارسلان شکری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت راه‌های استان در پی بارش برف از باز بودن تمام راههای اصلی استان و برقرار بودن تردد کامل در محورها خبر داد و و افزود: با وجود بارش‌های از صبح امروز با حضور به موقع راهداران و انجام عملیات برف روبی و نمک پاشی خوشبختانه هیچ محوری مسدود نیست و تردد روان جریان دارد.

وی با اعلام اینکه بارش‌ها در محورهای مرکز استان، جنوب استان و ارومیه – سلماس در جریان است اظهار کرد: هم استانی‌های عزیز با رعایت نکات ایمنی و همراه داشتن زنجیر چرخ از سفرهای غیر ضروری پرهیز نمایند و به هنگام رانندگی در رورزهای بارندگی از سالم بودن سیستم روشنایی وسیله نقلیه، سالم بودن لاستیک‌ها و برف پاک کن اطمینان حاصل کنند.

فعالیت سامانه بارشی در جنوب و مرکز آذربایجان غربی از صبح پنجشنبه آغاز شده و بارش برف رخت سپیدش را بار دیگر بر تن این استان کرد.

تشدید این بارش‌ها در نیمه جنوبی استان خواهد بود و اداره کل هواشناسی از کولاک و کاهش دید در برخی نقاط نیز خبر داده است.

فعالیت این سامانه عمدتاً در نیمه جنوبی استان خواهد بود و به تدریج مرکز و شمال آذربایجان غربی را تا اواخر وقت روز جمعه ۲۲ بهمن تحت پوشش خود خواهد داشت.

در هشدار سطح نارنجی این اداره کل در خصوص لغزندگی و آب‌گرفتگی معابر عمومی، کولاک برف و کاهش دید و احتمال مسدود شدن برخی از راه‌های مواصلاتی و احتمال جاری شدن روان آب و سقوط بهمن هشدار داده شده است.

در این شرایط آماده باش راهداری‌ها وشهرداری‌ها برای آماده‌سازی تجهیزات برف‌روبی و یخ‌زدایی، تجهیز خودروها به لوازم زمستانی و گرمایشی، لغو فعالیت‌های کوهنوردی وسفرهای غیر ضروری ورعایت احتیاط در ترددهای جاده‌ای، مدیریت در توزیع و مصرف بهینه انرژی وتوجه به توصیه‌های کارشناسان جهاد کشاورزی توصیه می‌شود.

نویسنده
محمود زمانی
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *