آذربایجان شرقی 21 بهمن 1400 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی گفت:

هوای تبریز برای گروه‌های سنی حساس ناسالم شد

تبریز- مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: با افزایش غلظت آلاینده‌ها، هوای تبریز برای گروه‌های سنی حساس ناسالم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید منجم شامگاه چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید هلال احمر استان گفت: خاصیت جمعیت هلال احمر به داوطلب محور بودن آن است و با هیچ چیزی نمی‌توان خدمات این بزرگواران را سنجید.

وی ادامه داد: نهایت سعی و تلاش خود را برای پیشبرد اهداف و اصول هلال احمر بکار خواهم بست و از این میراث گرانقدر و سرمایه گرانبها که از گذشتگان به دست ما رسیده پاسداری کرده و آن‌را به آیندگان تحویل خواهیم داد.

منجم تاکید کرد: ما در جمعیت هلال احمر به نژاد و تبار و آئین، کاری نخواهیم داشت و فارغ از تیره و تبار به تسکین آلام بشری خواهیم پرداخت و به سرمایه اعتماد عمومی و ارزش اجتماعی و مردمی بودن هلال احمر بها خواهیم داد و آن‌را تقویت خواهیم کرد.

سرپرست هلال احمر استان خاطر نشان کرد: از تک تک بزرگواران مسئولان و فرماندهان و پزشکان و امنای شهر و اعضای هلال احمر و کارکنان صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنیم و امیدواریم مأموریت‌های ما در هر جا ختم به شهادت شده و اجر شهدا و مجاهدان راه خدا را در پی داشته باشد.

در این مراسم از زحمات حمید حسین پور مدیر عامل سابق جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی تجلیل و حمید منجم بعنوان سرپرست جدید هلال احمر استان آذربایجان شرقی معرفی شد.

نویسنده
محمود زمانی
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *