آذربایجان شرقی 21 بهمن 1400 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی:

اهمیت جمعیت هلال احمر به داوطلب محور بودن آن است

تبریز- سرپرست هلال احمر آذربایجان شرقی بر لزوم پاسداری از میراث گرانبهای هلال احمر و اعتماد مردم تاکید کرد و گفت: اهمیت جمعیت هلال احمر به داوطلب محور بودن آن است.

اهمیت جمعیت هلال احمر به داوطلب محور بودن آن است

به گزارش خبرنگار مهر، حمید منجم شامگاه چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید هلال احمر استان گفت: خاصیت جمعیت هلال احمر به داوطلب محور بودن آن است و با هیچ چیزی نمی‌توان خدمات این بزرگواران را سنجید.

وی ادامه داد: نهایت سعی و تلاش خود را برای پیشبرد اهداف و اصول هلال احمر بکار خواهم بست و از این میراث گرانقدر و سرمایه گرانبها که از گذشتگان به دست ما رسیده پاسداری کرده و آن‌را به آیندگان تحویل خواهیم داد.

منجم تاکید کرد: ما در جمعیت هلال احمر به نژاد و تبار و آئین، کاری نخواهیم داشت و فارغ از تیره و تبار به تسکین آلام بشری خواهیم پرداخت و به سرمایه اعتماد عمومی و ارزش اجتماعی و مردمی بودن هلال احمر بها خواهیم داد و آن‌را تقویت خواهیم کرد.

سرپرست هلال احمر استان خاطر نشان کرد: از تک تک بزرگواران مسئولان و فرماندهان و پزشکان و امنای شهر و اعضای هلال احمر و کارکنان صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنیم و امیدواریم مأموریت‌های ما در هر جا ختم به شهادت شده و اجر شهدا و مجاهدان راه خدا را در پی داشته باشد.

در این مراسم از زحمات حمید حسین پور مدیر عامل سابق جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی تجلیل و حمید منجم بعنوان سرپرست جدید هلال احمر استان آذربایجان شرقی معرفی شد.

نویسنده
محمود زمانی
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *