پزشکی 07 شهریور 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

ماجرای سرقت ۳۰۰ دوز واکسن کرونا در تهران

ماجرای سرقت ۳۰۰ دوز واکسن کرونا در تهران

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت درباره جزئیات سرقت یک محموله واکسن کرونا، اظهار داشت: این موضوع یکماه پیش اتفاق افتاده و یک خانم با خودروی کرایه قصد داشت ۳۰۰ دوز واکسن را به یک مرکز تزریق منتقل کند که در این حین به دلیل بی‌موالاتی ، 300 دوز واکسن به سرقت رفت.

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: در این پرونده،درخواستی از پلیس برای تأمین امنیت خودروی حمل واکسن ارائه نشده بود اما هر موقع که درخواستی از ما صورت گیرد، با تمام قدرت در خدمت هستیم البته واکسنهایی که از فرودگاه به مراکز حمل می‌شود، تحت مراقبت پلیس قرار می‌گیرد.

سردار رحیمی اعلام کرد: تاکنون برخی از افراد حقه‌باز و کلاهبردار که با عنوان تزریق واکسن خارجی، واکسن تقلبی و آب‌ مقطر را به مردم تزریق و به فروش می رساندند توسط مأموران پلیس شناسایی و دستگیر شده اند.

وی از هموطنان درخواست کرد که واکسن را از مراکز بهداشتی مجاز دریافت و تزریق کنند.

گفتنی است در تاریخ ۲۶ مرداد ماه امسال، یعنی حدود سه هفته پیش، خبری در مورد سرقت واکسن کرونا از صندلی عقب یک خودرو به پلیس اطلاع داده شد که درپی آن ماموران برای رسیدگی به موضوع وارد عمل شده و تحقیقات خود را آغاز کردند.

با آغاز تحقیقات ماموران پلیس مشخص شد که این سرقت به هیچ عنوان سرقت به عنف یا توام با تهدید و درگیری نبوده و سارقان تنها از غفلت فرد حمل کننده واکسن که این واکسن ها را روی صندلی عقب خودرو قرارداده و برای دقایقی از خودرو خارج شده بود، سواستفاده کرده و در فرصتی مناسب اقدام به سرقت این واکسن ها کرده و متواری شده‌ و پلیس هم در همان تاریخ نسبت به رسیدگی و پیگیری پرونده این سرقت نیز اقدام کرده است.

نویسنده
محمود زمانی
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *